جستجو کردن
Close this search box.

بهترین کرم پودر برای پوست چرب در سال 2024: 10 انتخاب‌ عالی برای ظاهری مات و بی‌عیب

فهرست مطالب

بهترین کرم پودر برای پوست چرب در 2024

یکی از محصولات آرایشی پر طرفدار در بین بانوان کرم پودر می باشد اما انتخاب بهترین کرم پودر برای پوست چرب نیز یکی از  بزرگترین چالش برای افراد با جنس پوست چرب می باشد. کرم پودر (Foundation) یک محصول آرایشی است که به منظور یکدست کردن رنگ پوست و ایجاد یک پایه‌ی صاف و بی‌عیب و نقص برای آرایش استفاده می‌شود. کرم پودر در انواع مختلفی مانند مایع، پودر، کرم و موس عرضه می‌شود و می‌تواند شامل ترکیباتی مانند مرطوب‌کننده‌ها، ضد آفتاب، و مواد مغذی نیز باشد. در این مقاله قصد داریم 10 نمونه از بهترین کرم پودر برای پوست چرب را معرفی می‌ کنیم تا شما عزیزان بتوانید بهترین انتخاب را در خرید خود داشته باشید.

 

معرفی 10 نمونه از بهترین کرم پودر برای پوست چرب در سایت ایما بانو:

 

1. کرم پودر رولون کالر استی SPF25

کرم پودر رولون کالر استی SPF25

کرم پودر رولون کالر استی SPF25 در رنگبندی های مختلف برای پوست چرب و مختلط یا پوست خشک و نرمال تولید شده است. بسته بندی هایی که با فونت نارنجی روی آن COMBINATION / ONLY SKIN نوشته شده است مناسب پوست مختلط و چرب و حساس می باشد اما کرم هایی که بسته بندی با فونت آبی روی آن نوشته شده NORMAL / DRY SKIN مناسب پوست نرمال و خشک و حساس می باشد. کرم پودر رولون کالر استی SPF25 بافت بسیار سبک و نرمی دارد همراه با کاور و پوشش دهی فوق العاده زیاد که هر نوع لک و عیوب صورت را کاملا از بین می برد.

بافت این کرم پودر بسیار مات و لیفت و کشش پوست را بدنبال دارد. با خیال راحت میتوانید تا 24 ساعت ماندگاری کرم پودر رولون کالر استی را در مجالس و مهمانی های خود داشته باشید بدون هیچ گونه ریزش و پوسته پوسته شدن روی پوست. از مهم ترین ویژگی های کرم پودر رولون کالر استی SPF25 خاصیت ضد آفتاب و محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید می باشد بنابراین با یک تیر دو نشان میزنید صاحب کرم پودر به همراه ضد آفتاب دارای SPF25 میشوید. کرم پودر رولون کالر استی مختص پوست چرب مملو از ویتامین eمی باشد که کنترل کننده ی چربی و روغن و درخشندگی بیش از حد پوست و اب رسانی زیاد هست.

2. کرم پودر ۲۴ساعته رولون کالر استی با spf35

قبلا این محصول در ضرف پمپی نبود اما از سال 2019 شرکت رولون کرم پودر کالر استی رولون را در ظرف پمپی قرار داد و کیفیت کرم پودر کالر استی رولون بسیار بالاست و ویژگی های منحصر به فردی دارد. از مزیت های کرم پودر رولون پودر بر خلاف بقیه ی کرم پودر ها با پوشش کامل پوست منافذ پوست شما را بزرگتر نشان نمیدهد البته اگر چن لایه از آن را بر پوست خود نمالید. این کرم پودر برای پوست چرب مناسب می باشد و برای رسیدن به ظاهر دلخواهتان نیاز به کمی دقت دارد البته بهتر است از یک بیوتی بلندر کمک بگیرید. در لایه اول لایه ای متوسط است اما در لایه دوم پوششی کامل می توانید ایجاد کنید. مدل مخصوص پوست های چرب ظاهری نیمه مات و زیبا و طبیعی به پوست شما می بخشد.

 

3. کرم پودر پرو مات ال ای گرل

کرم پودر پرو مات ال ای گرل

پوشش طبیعی کرم پودر پرو مات ال ای گرل، به دلیل بافت مایع، کرمی و سبک آن بوده که از ساختاری مات و بسیار زیبا تولید گردیده است. از دیگر مزیت های کرم پودر پرو مات  که سبب خرید آن به عنوان یکی از بهترین لوازم آرایش اورجینال؛ برخورداری از ماندگاری بالا است. اگر شما هم جزء خانم هایی خاص هستید که برای حضور در مهمانی ها و جلسات کاری خود؛ نیاز به کرم پودر با خاصیت بالا پوشش دهی هستید، پیشنهاد ما خرید کرم پودر پرو مات ال ای گرل می‌باشد. استفاده از آن جهت آرایش صورت به گونه ای است که می‌توانید به خوبی شاهد برطرف سازی چین و چروک و خطوط موجود در پوست خود باشید.

علاوه بر این، به کار گیری کرم پودر ال ای گرل  سبب می‌شود پوشش یکدستی را در پوست خود مشاهده نمایید. ترکیبات کرم پودر پرو مات ال ای گرل حاوی ویتامین های E و B5 در کنار روغن تخمه آفتابگردان بوده و فاقد پارابن می‌باشد. ماندگاری آن بسیار بالا بوده و در صورت مصرف، هرگز احساس سنگینی، چسبندگی و خشکی پوست را نخواهید داشت. شما می‌توانید در اثر استفاده از کرم پودر پرو مات ال ای گرل، عملکرد پوشش دهی و کاور بالا آن را بر روی پوست خود مشاهده نمایید. همچنین کاوردهی کرم پودر ال ای گرل تا حدی بوده که تمامی لک ها و نقاط غیر یکدست را با جلوه مات و طبیعی پوشش می‌دهد. کرم پودر پرو مات حاوی ترکیبات خوبی برای پوشش منافذ و خطوط بوده که پوست شما را محافظت نموده و هرگز خرابی در صورت شما ایجاد نمی‌کند.

4. کرم پودر دبل فول کاور الوایز بورژوآ 24ساعته

کرم پودر دبل فول کاور الوایز بورژوآ 24ساعته

کرم پودر دبل فول کاور الوایز بورژوآ 24ساعته یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین کرم پودرهای موجود در بازار است که محصول برندی به همین نام در کشور فرانسه می‌باشد. این محصول کاملاً بهداشتی بود و در رنگ‌های مختلفی در دسترس است که می‌تواند برای انواع پوست‌ها مفید باشد. این کرم دارای ترکیبات طبیعی و ارگانیک بوده و سرشار از انواع ویتامین‌های مفید برای پوست است و می‌تواند زیبایی و جذابیت از دسته رفته پوست را به آن برگرداند. از مهم‌ترین دلایلی که استفاده از این محصول را توجیه می‌کند می‌توان به مواردی همچون تنوع رنگ‌بندی، عدم ایجاد حساسیت و عارضه‌های پوستی، پوشش کامل نواقص و مشکلات پوستی مانند لکه، جوش و آکنه و …، محافظت از پوست در برابر عوامل بیرونی مانند نور خورشید و … اشاره کرد. به‌صورت کلی این کرم پودر سازگاری بالایی با انواع پوست‌های چرب، خشک، معمولی و حساس دارد و می‌تواند برای همه افراد کاربردی باشد.

تقریباً همه افراد از هر جنسیت و سن و سالی می‌توانند از کرم پودر مدل بایو دی تاکس Bourjois استفاده‌های متعددی داشته باشند. کسانی که در پوست صورت خود دارای نواقص و عارضه‌هایی مانند لکه، جوش، آکنه و … می‌باشند می‌توانند برای پوشاندن آن‌ها از این کرم پودر استفاده کنند. افرادی که مدت‌زمان زیادی در معرض نور خورشید قرار دارند و پوست حساسی دارند می‌توانند برای مراقبت از پوست خود از این کرم بهره ببرند. همچنین کسانی که از لوازم‌آرایشی مختلف استفاده می‌کنند می‌توانند برای تثبیت آرایش خود از این محصولات استفاده کنند. آرایشگران حرفه‌ای و سالن داران نیز می‌توانند از این کرم پودر برای مشتریان خود استفاده کنند.

 

5. کرم پودر رولوشن کنترل چربی فول کاور مدل کانسیل اند دیفاین

کرم پودر رولوشن کنترل چربی

با خرید کرم پودر رولوشن کنترل چربی فول کاور مدل کانسیل اند دیفاین پوست شما بافت بسیار سبکی داشته و پوشش دهی کاملی روی پوست ایجاد می کند. کرم پودر رولوشن کنترل چربی فول کاور مدل کانسیل اند دیفاین، در ۵۰ رنگ مختلف تولید می شود. کرم پودر رولوشن، به گونه ای طراحی شده که با هر رنگ و هر نوع پوستی مخصوصا پوست چرب متناسب باشد. فرمولاسیون کم چرب و راحت کرم پودر رولوشن پس از خشک شدن جلوه ای نیمه مات به پوست می بخشد.

کرم پودر رولوشن کنترل چربی فول کاور مدل کانسیل اند دیفاین در یک بطری شیشه ای لوکس موجود است که با اپلیکاتور دوسری که دارد، به ما کنترل بیشتری بر روی میزان استفاده از کرم پودر می دهد و باعث می شود تا مقدار کمتری از آن هدر رود. کرم پودر رولوشن، رنگدانه های بسیار زیادی دارد و به راحتی در تمامی قسمت های پوست پخش می شود. کرم پودر کانسیل اند دیفاین، آرایشی بسیار طبیعی را ایجاد می کند. لکه ها و تیرگی ها را می پوشاند و خطوط چین و چروک را محو می کند وسطح پوست را کاملاً صاف و یکدست می کند. از سایه های مختلف این کرم پودر می توان به عنوان کانسیلر، کانتور و هایلایتر استفاده کرد و کیفیت بی نظیری دارد.

6. کرم پودر و ضد آفتاب و آبرسان لورآل 18 ساعته

کرم پودر و ضد آفتاب و آبرسان لورآل

مهم ترین ویژگی کرم پودر لورال آبرسان بودن و ماندگاری بالا است. کرم پودر و ضد آفتاب و آبرسان لورآل 18 ساعته دارای استانداردی جدید در آرایش 18 ساعته محسوب می شوند. فرمولاسیون و ترکیبات مرطوب کننده و آبرسان موجود در این کرم پودر نه تنها 18 ساعت ثابت روی پوست باقی می ماند بلکه با رطوبت رسانی مداوم، شادابی پوست را حفظ می کند و باعث خشکی و خستگی پوست شما نمی شود. کرم پودر لورال دارای خاصیت ضد آفتابی است و از پوست در برابر اثرات مضر آفتاب محافظت می کند. این کرم پودر ایده‌آل برای انواع پوست حساس، خشک مخصوصا پوست چرب می باشد که پوستی کاملا طبیعی بدون پوسته پوسته شدن به شما عزیزان تحویل میدهد.

7. کرم پودر کیکو مدل Skin Tone همراه با SPF 15

کرم پودر کیکو مدل Skin Tone

فرمولاسیون کرم پودر کیکو مدل Skin Tone با SPF 15 یک فرمول پایه منحصر به فرد و مناسب برای انواع پوست ها حتی پوست های مختلط و چرب می باشد که علاوه بر آن فرمول ابتکاری کرم پودر کیکو مدل Skin Tone با SPF 15 حاوی اسید هیالورونیک است و ثابت شده است که پوست را تا 8ساعت آبرسانی می کند و پوست شفاف و پر اب با درخشانی خاص و محافظ در افتاب و  دارای بافت فوق العاده سبک است و به نظر می رسد که هیچ گونه آرایشی بر رو صورت ندارید و  علاوه بر بافت سبک و لطیف آن برای استفاده روزمره خانم ها مناسب می باشد.

شما می توانید برجسته سازی فونداسیون مایع با پوششی صاف و به طور طبیعی درخشان در محیط کار، دورهمی ها و مهمانی و غیره از این کرم پودر ایتالیایی مشهور استفاده کنید. زیرا با وجود این که روی پوست سبک می ماند، قابلیت پوشانندگی بسیار بالایی دارد . بنابراین لکه های روی صورت را به خوبی پوشش می دهد. کرم پودر کیکو مدل Skin Tone با SPF 15 دارای ماندگاری فوق العاده ای هم در تمام روز دارد که پوست طبیعی به نظر می رسد.

 

8. کرم پودر کیکو مدل Matte-R

کرم پودر کیکو مدل Matte-R

یکی از ویژگی هایی که باعث شده است کرم پودر کیکو مدل Matte-R در بین سایر برند ها و رقبای خود جلو باشد این است که فونداسیون کرم پودر کیکو مدل Matte-R کاملا فول کاور و  بر پایه اب مایع کامل و مات کننده و کنترل چربی می باشد که ماندگاری آرایش را تا 24 ساعت تضمین می کند.کرم پودر کیکو مدل Matte-R به مات نگه داشتن پوست در تمام طول روز، به چهره یکنواخت و فول کاور می بخشد و لک ها را استتار می کند و همچنین دارای بافت نوآورانه “اثر تقلید” است که با پوست سازگار شده و حرکت می کند تا ظاهری طبیعی ایجاد کند. این کرمپودر منحصربه فرد و مات کننده دارای بافت بسیار سبک قابل مخلوط شدن و استفاده راحت می باشد که پوست را با جلوه ای مات پوست را نرم و مخملی می کند و دارای پوشش متوسط ​​تا فول کاور است که پوست را تقویت می کند.

کرم پودر کیکو مدل Matte-R با پوشش یک‌دست و طبیعی ، به ویژه زمانی که آثار بی‌خوابی، خستگی و بیماری در چهره مشخص به پوست ظاهری شاداب و با طراوت می‌بخشد و با استفاده از کرم پودر کیکو مدل Matte-R به دلیل داشتن فوندانسیون بر پایه اب مایع کامل و مات کننده برای پوست های معمولی تا چرب  و پوست هایی که لک‌های بزرگ و زیاد، کک و مک، آکنه و جوش را می‌پوشاند و علاوه بر آن برای کاور کردن قرمزی، چین و چروک و خطوط صورت نیز مناسب است، توصیه می شود و سه سایه زیبا آن با هر نوع رنگی سازگار است . الته ناگفته نماند که این کرم پودر مات کننده با بافت مخملی از نظر پوست تست شده  و ثابت کرده است که غیر کومدوژنیک می باشد.

9. کرم پودر کیکو spf25 مدل insta‌‌‌ moisture

کرم پودر کیکو spf25

این کرم پودر دارای خواص مرطوب‌کنندگی است که به پوست احساس نرمی و لطافت می‌بخشد و مناسب برای افرادی است که به دنبال یک کرم پودر با قابلیت آبرسانی هستند. دارای SPF25 که از پوست در برابر اشعه‌های مضر UV محافظت می‌کند. این ویژگی به ویژه برای استفاده روزانه و محافظت از پوست در برابر آسیب‌های خورشید مفید است. کرم پودر KIKO Insta Moisture در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها عرضه می‌شود که امکان انتخاب رنگی مناسب با تن پوست هر فرد را فراهم می‌کند. اگر پوست شما بسیار چرب است، می‌توانید این کرم پودر را با یک پرایمر مات‌کننده و پودر فیکس ترکیب کنید تا ماندگاری و مات‌کنندگی آرایش افزایش یابد.

10. کرم پودر فول کاور برند کاور فکس مدل نچرال فینیش

کرم پودر فول کاور برند کاور

کرم پودر فول کاور برند کاور فکس مدل نچرال فینیش آبرسانی قوی برای پوست می باشد که حاوی ویتامین E و C نیز می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول پوشش و کاور بسیار بالای آن می باشد که تمان عیوب و نقص ها و لکه های پوستی یا زخم های روی پوست را کاملا کاور میکند. ماندگاری بالای کرم پودر فول کاور برند کاور فکس مدل نچرال فینیش زبانزد همه طرفداران آن می باشد. افرادی که پوست های چرب دارند با خیال راحت این محصول را استفاده کنند چرا که بافت آن بسیار سبک و فاقد چربی و روغن است. آبرسانی فوق العاده و بافت سبک و مات از مهم ترین دلایل خرید این کرم پودر برای افراد با پوست چرب می باشد.

 

دلایل اهمیت کرم پودر در آرایش:

کرم پودر یکی از اجزای کلیدی در مجموعه محصولات آرایشی است که با انتخاب و استفاده صحیح از آن، می‌توان به پوستی صاف، یکنواخت و زیبا دست یافت و پایه‌ای مناسب برای آرایش‌های بعدی ایجاد کرد. قبل از استفاده از کرم پودر ابتدا نوع پوست خود را بشناسید سپس اقدام به خرید کرم پودر متناسب با پوست خود کنید. حتما قبل از استفاده از هر گونه محصولات آرایشی از یک آبرسان و مرطوب کننده مثل ژل مرطوب کننده دراماتیکالی دیفرنت کلینیک روی پوست خود به صورت روتین استفاده کنید. از مهم ترین دلایل اهمیت کرم پودر در میکاپ موارد زیر می باشد:

  •  یکدست کردن رنگ پوست: کرم پودر به یکدست کردن رنگ پوست و پوشاندن نواقص مانند لکه‌ها، قرمزی، و جای جوش کمک می‌کند. این امر باعث می‌شود تا پوست ظاهری صاف و یکنواخت داشته باشد.
  • پایه‌ای برای سایر محصولات آرایشی: کرم پودر به عنوان پایه‌ای برای سایر محصولات آرایشی مانند رژ گونه، کانتور، و پودر فیکس عمل می‌کند. با استفاده از کرم پودر، ماندگاری و اثرگذاری این محصولات بهبود می‌یابد.
  • کنترل چربی و برق پوست: برخی از کرم پودرها دارای فرمولاسیون‌های خاصی هستند که به کنترل چربی پوست و کاهش برق ناشی از چربی کمک می‌کنند. این ویژگی به ویژه برای افراد با پوست چرب بسیار مهم است. بنابراین باید بهترین کرم پودر برای پوست چرب را خریداری کنند.
  • محافظت از پوست: بسیاری از کرم پودرها حاوی عوامل محافظتی مانند SPF (فاکتور محافظت در برابر آفتاب) و مواد ضد اکسیدان هستند که از پوست در برابر آسیب‌های محیطی محافظت می‌کنند. این نوع کرم پودر ها با خاصیت ضد آفتابی تولید میشوند.
  • افزایش اعتماد به نفس: استفاده از کرم پودر می‌تواند به افزایش اعتماد به نفس افراد کمک کند، زیرا با پوشاندن نواقص و بهبود ظاهر کلی پوست، افراد احساس بهتری نسبت به ظاهر خود پیدا می‌کنند.
  • ایجاد جلوه‌ای طبیعی یا دراماتیک: بسته به نوع و مقدار استفاده، کرم پودر می‌تواند جلوه‌ای طبیعی و روزمره یا دراماتیک و جذاب برای مراسم‌های خاص ایجاد کند. این تنوع به کاربران امکان می‌دهد تا به دلخواه خود آرایش کنند. استفاده از کرم پودر مناسب پوستی مات و بی عیب و نقص به شما هدیه می دهد.

 

کرم پودر

ویژگی های پوست چرب و چالش انتخاب بهترین کرم پودر برای پوست چرب:

افرادی که نوع پوستشان چرب هست، با چالش های ناراحت کننده در آرایش و میکاپ خود رو به رو میشوند. ماندگاری و رنگ کرم پودر روی پوست خشک بسیار متفاوت تر از پوست چرب می باشد. احتمالاً اگر پوست شما هم چرب است و از کرم پودر استفاده کرده باشید با مواردی مانند منافذ باز، جابجایی آرایش، پیشانی و گونه‌های چرب و براق روبرو شده‌اید. انتخاب رنگ و نوع بهترین کرم پودر برای پوست چرب به شما کمک می‌کند تا میزان زیادی از این موارد را کنترل کنید و از داشتن آرایش ثابت و پوست مات و مخملی در مهمانی و دورهمی یا روتین روزانه لذت ببرید. کرم پودری که انتخاب می‌کنید باید با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد تا هنگام استفاده پوست شما طبیعی‌تر به نظر برسد. خیلی‌ها به اشتباه برای انتخاب رنگ کرم پودر از پشت دست استفاده و کرم پودر را در این قسمت تست می‌کنند. اما این روش کاملا غلط است. بهترین راه برای انتخاب رنگ مناسب کرم پودر ناحیه گردن و فک است. مهم ترین نکته خرید بهترین کرم پودر برای پوست چرب نداشتن هر گونه چربی می باشد. با توجه به اینکه کرم پودر ها بافت مات یا براق دارند حتما باید از بهترین کرم پودر برای پوست چرب از نوع matte finish یا همان بافت مات که مانع براق شدن و درخشندگی پوست ناشی از چربی می شود استفاده کنید.

علائم پوست چرب و شدت آن بین افراد مختلف به دلایل  ژنتیک، استفاده از محصولات آرایشی یا مراقبتی اشتباه، عادات غذایی غلط، نداشتن روتین پوستی، تغییرات هورمونی یا سطوح بالای استرس، آب و هوا، شستن بیش از حد پوست صورت و مصرف داروهای خاص  بسیار متفاوت است. هنگام استفاده از بهترین کرم پودر برای پوست چرب روی صورت آرایش روی صورت به خوبی نمی‌نشیند و به راحتی پاک می‌شود همچنین در بخش‌هایی از پوست که حس چربی دارد، جوش‌های سر سیاه و آکنه مشاهده می‌شود و منافذ پوست به خصوص در بخش‌های بینی، دو سمت بینی و پیشانی، بزرگ و قابل مشاهده هستند. اما با استفاده از بهترین کرم پودر برای پوست چرب شما تا 99 درصد می توانید این موارد را کنترل کنید و نیکاپ یا آرایش خود را به نحوه احسنت انجام داده و پوست مات و بی عیبی را تجربه کنید.

 

نکات لازم و نحوه استفاده از بهترین کرم پودر برای پوست چرب:

آماده‌ سازی پوست قبل از استفاده: آماده‌ سازی صحیح واصولی پوست قبل از استفاده از بهترین کرم پودر برای پوست چرب  می‌تواند به بهبود نتیجه نهایی کمک کند و ماندگاری آرایش را افزایش دهد.

  • پاکسازی پوست: ابتدا پوست خود را با یک پاک‌کننده ملایم مخصوص پوست چرب تمیز کنید تا از هرگونه چربی، آلودگی و باقیمانده آرایش‌های قبلی پاک شود. استفاده از تونر مخصوص پوست چرب مثل تونر درمو پوریفایر اوسرین که پاک کننده پوست چرب،کنترل چربی و پاکسازی می باشد کمک می‌کند تا چربی اضافی پوست کنترل شده و منافذ باز جمع‌تر شوند.
  • مرطوب‌کننده: حتی پوست چرب نیاز به مرطوب‌کننده دارد. از یک مرطوب‌کننده سبک و بدون چربی (Oil-free) استفاده کنید تا پوستتان آبرسانی شود بدون اینکه چرب به نظر برسد.
  • پرایمر مات‌کننده: پرایمر مناسب پوست چرب کمک می‌کند تا چربی پوست کنترل شده و سطحی صاف و آماده برای استفاده از کرم پودر فراهم شود.
  • انتخاب ابزار مناسب: از یک اسفنج مرطوب، براش مخصوص کرم پودر یا انگشتان خود استفاده کنید. اسفنج مرطوب کمک می‌کند تا کرم پودر به‌طور یکنواخت روی پوست پخش شود و پوششی طبیعی ایجاد کند.
  • مقدار مناسب: از مقدار کمی از بهترین کرم پودر برای پوست چرب شروع کنید و در صورت نیاز مقدار بیشتری اضافه کنید. این کار از ایجاد ظاهری سنگین و غیرطبیعی جلوگیری می‌کند.
  • تکنیک‌های پخش کردن: بهترین کرم پودر برای پوست چرب را به نقاط مرکزی صورت (پیشانی، بینی، گونه‌ها و چانه) بزنید و به سمت بیرون پخش کنید. این تکنیک کمک می‌کند تا پوشش یکنواختی ایجاد شود.
  • ترکیب کردن: حتماً مرزهای کرم پودر را خوب ترکیب کنید تا خطوطی بین کرم پودر و پوست طبیعی شما دیده نشود.
  • پودر فیکس: استفاده از پودر فیکس مات‌کننده مثل پودر فیکس ال ای گرل بر روی کرم پودر کمک می‌کند تا چربی پوست کنترل شده و آرایش در جای خود ثابت بماند. پودر را با یک براش بزرگ و کرکی به صورت ضربه‌ای (Patting) روی پوست بزنید.
  • اسپری فیکس: استفاده از اسپری فیکس کننده آرایش مثل اسپری آبرسان و فیکساتور ال ای گرل  می‌تواند ماندگاری آرایش را افزایش دهد و ظاهری طبیعی‌تر به پوست ببخشد. اسپری را با فاصله مناسب از صورت نگه دارید و به‌طور یکنواخت اسپری کنید.
  • ترمیم در طول روز: در صورت نیاز، از کاغذ های جذب چربی (Blotting papers) برای جذب چربی اضافی پوست در طول روز استفاده کنید بدون اینکه آرایش خود را خراب کنید.

اجتناب از لمس صورت: لمس مکرر صورت می‌تواند باعث انتقال چربی و کاهش ماندگاری آرایش شود. سعی کنید تا حد امکان از لمس صورت خودداری کنید. با رعایت این مراحل و نکات، می‌توانید کرم پودر را به‌طور مؤثری روی پوست چرب خود استفاده کنید و از نتیجه‌ای مات و ماندگار لذت ببرید.

 

 

همراهان عزیز بسیار سپاسگزاریم که تا اینجا همراه ما بوده اید و امیدوارم که از این مقاله نهایت لذت را برده باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
دسته بندی ها

پیج ایستاگرام رو فالو کن تا از تخفیف های روز با خبر بشی!

ما هر روز تو یپجمون تخفیف های خوب میذاریم و شما میتونید با کلیک روی دکمه زیر از این تخفیف ها با خبر بشید.