جستجو کردن
Close this search box.

پیمانه آشپزی ایکیا مدل STAM

ikea STÄM measuring containers, 4 pieces

قیمت این محصول در تاریخ 10مهر1403 بروزرسانی شده است

اشتراک در:

اشتراک در:

  • پیمانه آشپزی ایکیا مدل STAM
  • پیمانه ۴عددی برای اندازه گیری دقیق در اشپزی
  • دارای چهار اندازه و ۴پیمانه یک، پنج، پانزده و یکصد میلی لیتر
  • ساخته شده از پلاستیک ABS
  • قابل شستشو در ظرفشویی
  • فاقد ماده مضر
  • رنگ سیاه و سفید
  • طراحی مینیمال و زیبا و ساده
  • برند ایکیا و ساخت و تولید کشور سوئد
  • کد محصول در ایکیا: 102.332.59

۲۵۰.۰۰۰ تومان

4 در انبار

پیمانه ایکیا مدل STAM

پیمانه آشپزی ایکیا مدل STAM، ظرفی است که در آشپزی برای خانم ها می تواند کاربرد زیادی از جمله شیرینی پزی ، برای اندازه‌گیری مواد اولیه از آن استفاده کنند. این پیمانه براساس یک واحد رسمی در پخت و پز شیرینی و غذاهای ایرانی شناخته شده و در بسیاری از دستورات آشپزی از این وسیله بسیار دقیق با عنوان پیمانه شناخته می شود. پیمانه ایکیا مدل STAM یکی از مهم‌ترین لوازم برای تهیه غذا در آشپزخانه هستند؛ که به شما کمک می‌کنند هرگونه  غذاها، دسر و شیرینی های خود را با  دستور دقیق و لذت بالایی تهیه کنید. یک دسر و شیرینی خوشمزه با رعایت تمامی پیمانه ها در دستور پخت در خصوص مقدار و اندازه هر یک از مواد لازم می تواند کاربرد داشته باشد، بنابراین اگر تا به امروز تجربه پخت دسر و شیرینی یا غذایی را داشته اید که  بیش از حد شور یا شیرین شدن زین پس به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما از پیمانه ایکیا مدل STAM جهت اندازه گیری و تعیین مقدار مناسب هر یک از ادویه‌ها به کار ببرید.

پیمانه آشپزی ایکیا مدل STAM ساخته شده از پلاستیک ABS  که شامل 4 پیمانه در سایزهای مختلف می باشد که اندازه هر پیمانه روی آن درج شده است.  پیمانه آشپزی ایکیا مدل STAM وزن بسیار سبکی دارد و قابلیت شستشو حتی در ماشین ظرفشویی می باشد. قاشق های مخصوص پیمانه ایکیا مدل STAM که برای اندازه گیری حجم مواد اولیه کاربرد دارد معمولا برای اندازه گیری مواد اولیه ازجمله نمک، بکینگ پودر، وانیل ، شکر ، مواد چسبنده از جمله عسل و گلیسیرین و غیره می باشد که براساس حجم پیمانه آشپزی ایکیا مدل STAM همیشه در مقیاس کم یا زیاد استفاده می شوند.

برای اندازه گیری با پیمانه آشپزی ایکیا مدل STAM ، در ابتدا لازم است ، مواد خشک  را با قاشق هم بزنید و سپس با قاشق ، پیمانه مورد نظرتان را انتخاب کرده و سپس از مواد خشک یا تر آن پیمانه را پرکنید و به هیچ عنوان پیمانه را در ظرف فرو نکنید و حتما روی پیمانه را با یک چاقو یا پالت صاف کنید.برای اندازه گیری مواد تر یا همان خیس ، در ابتدا پیمانه مورد نظرتان را انتخاب کرده و سپس با قاشق از مواد برداشته و پیمانه را از مواد پر کنید؛ سپس روی مواد را با پشت قاشق یا لیسک فشار دهید تا پیمانه آشپزی ایکیا مدل STAM کاملا از مواد تر فشارده و پر شود برای اندازه گیری مواد چسبناک ازجمله عسل یا گلیسیرین برای جلوگیری از چسبیدن مواد به پیمانه می توانید قبل از استفاده قسمت داخلی پیمانه را با کمی روغن مایع چرب و بعد پیمانه را از مواد پر کنید.

در مفاهیم اندازه گیری با پیمانه آشپزی ایکیا مدل STAM در مقیاس میلی‌لیتر تعاریف جداگانه و متفاوتی وجود دارد. اگر به دنبال مایعات برای اندازه‌گیری هستید، به طور مثال هر یک میلی‌لیتر آب معادل یک گرم است؛ اما مایع آب و شکر به‌ازای هر یک گرم حاوی ۱.۴۲۸۶ میلی‌لیتر است. هر دو مقیاس میلی‌لیتر و گرم، معمولاً برای اندازه‌گیری مواد پخت‌وپز در آشپزخانه‌ها کاربرد دارد. برای دنیای آشپزی اکثر سرآشپزها و کدبانو ها، پیشنهاد می‌کنند که مواد خشک را بر حسب وزن، به‌جای حجم اندازه‌گیری کنند، تا دقت در اندازه‌گیری‌ها را بهبود ببخشند، زیرا چگالی مواد خشک می‌تواند به دلایل مختلف و متنوعی مانند تراکم متفاوت باشد.

اولین راه برای اندازه‌گیری سریع، دقیق و قابل‌اعتماد و اطمینان استفاده از ترازوی دیجیتال است. هنگامی که ترازو در دسترس نیست، می‌توان آن را از روش‌های متفاوت و فرمول‌های از قبل نوشته‌شده ماشین حسابی استفاده نمود. راه‌حل سوم که برای تخمین تبدیل حجم به وزن کاربرد دارد، می‌توان از پیمانه‌های ساخته شده آماده از شرکت‌هایی معتبر همچون شرکت ایکیا مانند ست 2 عددی پیمانه ایکیا مدل UPPFYLLD نیز استفاده کرد.

معرفی برند ایکیا IKEA:

شرکت ایکیا IKEA سوئدی از سال ۱۹۴۳ و زمانی که کامپراد فقط ۱۷ سال داشت تاسیس شد. طولی نکشید که این شرکت کوچک، به‌سرعت پیشرفت کرد و دامنه فعالیت خود را از فروش محصولات کوچکی مانند جوراب، خودکار، کیف‌پول و…، به لوازم بزرگ‌تری مانند مبلمان گسترش داد. حالا ایکیا ۳۵۱ شعبه در ۴۶ کشور دارد و به‌صورت چندملیتی اداره می‌شود. موسسات اداره‌کننده‌ ایکیا در کشورهای لوکزامبورگ، لیختنشتاین و هلند قرار دارند. از محصولات شرکت ایکیا میتوان به دپارتمان اتاق خواب، نشیمن، کودک، دپارتمان دکوراسیون، منسوجات، جعبه‌های نگهداری اشیای کوچک و بانکه‌ها، اسباب‌‌بازی کودکان، روشنایی، ابزار آشپزی، دپارتمان غذاخوری، لوازم آشپزخانه، ابزار مربوط به دفاتر خانگی، دستشویی، انبار ثانویه، دپارتمان ابزار بیرون از منزل، تجارت، ابزار مربوط به سرسرا و دپارتمان ابزار شست‌وشو اشاره کرد.

 

پیشنهاد ویژه ایما بانو به شما عزیزان خرید و استفاده از  پیمانه آشپزی ایکیا مدل STAM شگفت انگیز هست.

توجه داشته باشید…
تمامی محصولات ایما بانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماه

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پیمانه آشپزی ایکیا مدل STAM”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد

پیج ایستاگرام رو فالو کن تا از تخفیف های روز با خبر بشی!

ما هر روز تو یپجمون تخفیف های خوب میذاریم و شما میتونید با کلیک روی دکمه زیر از این تخفیف ها با خبر بشید.